Pensiunea Terrablue este administrata de S.C. TERRAFORM S.R.L. Prin accesarea acestui site, vizitatorul confirma ca a citit, a inteles si accepta in totalitate urmatorii termeni si conditii de utilizare. Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand fara o notificare in prealabil.

Dorinţa noastră este de a va oferi o experienţă reusita si de neuitat din punct de vedere al cazării, al produselor din restaurant, precum şi a celorlalte servicii; tocmai in acest scop am stabilit cateva reguli de care vă rugăm să ţineţi cont inainte, în timpul şi după sejurul Dumneavoastră la Pensiunea Terrablue:

  • Fumatul nu este permis in incinta Pensiunii Terrablue, cu exceptia spatiilor special amenajate in acest scop;
  • Nu este permisa aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de tigari, in alt loc decat cosuri de gunoi sau scrumiere;
  • Nu este permis consumul bauturilor si al alimentelor aduse din afara pensiunii;
  • Va rugam sa aveti grija de obiectele Dumneavoastra. Nu ne asumam niciun fel de raspundere pentru obiectele uitate sau pierdute in pensiune.

REZERVARI

Rezervarile serviciilor, sub conditia confirmarii de catre Pensiunea Terrablue, se efectueaza prin urmatoarele modalitati:

  • prin intermediul platformei de rezervari online din cadrul site-ului www.pensiuneaterrablue.ro, sectiunea REZERVA ACUM;
  • telefonic, prin apelarea numarului +40754028800 sau +0741888666
  • prin intermediul adresei de e-mail: rezervari@pensiuneaterrablue.ro.

Termenul de valabilitate al rezervarilor este de 24h de la primirea confirmarii in scris din partea Pensiunii, exceptand rezervarile in care data cazarii survine la mai putin de 24h de la data rezervarii, caz in care termenul de valabilitate al rezervarii va fi mentionat in confirmare.

Pentru rezervarile telefonice va fi verificata in prealabil disponibilitatea Pensiunii, Clientul fiind indrumat a transmite si pe e-mail solicitarea de rezervare sau de a rezerva prin intermediul site-ului www.pensiuneaterrablue.ro. Pe baza e-mailului de solicitare, Clientul va primi factura proforma in vederea achitarii avansului.

Rezervarile sunt considerate garantate la momentul confirmarii platii.

In cazul rezervarilor efectuate telefonic sau prin e-mail, garantarea rezervarii se face prin achitarea unui avans de 30 % de catre Client, in termen de pana la 24h de la data emiterii facturii proforme. In caz contrar rezervarea va fi anulata automat.

Clientul are obligatia de a verifica detaliile din factura inainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea platii de catre Client are valoarea unei confirmari exprese a facturii aferente, orice solicitare ulterioara de modificare nefiind luata in considerare de catre Pensiune.

Clientul este singurul responsabil de corectitudinea datelor introduse in sectiunea de facturare din formularul aferent rezervarii, Pensiunea Terrablue neavand nicio raspundere fata de veridicitatea informatiilor primite pe care le-a utilizat in emiterea facturii.

MODIFICAREA. ANULAREA. PENALITATI. NEPREZENTAREA.

Orice modificare si/sau anulare de rezervare a serviciilor, la initiativa Clientului, se va trimite in scris pe adresa de e-mail: rezervari@pensiuneaterrablue.ro sau la numarul de telefon: +40754028800 sau +0741888666, modificarea serviciilor fiind supusa aprobarii prealabile a Pensiunii.

Serviciile rezervate pot fi anulate dupa cum urmeaza:

  • fara penalitati, daca anularea are loc cu cel putin 7 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;
  • cu o penalitate in cuantum de 100 % din valoarea serviciilor rezervate, daca anularea are loc cu mai putin de 7 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;

Neprezentarea reprezinta situatia in care Clientul, in urma unei rezervari confirmate si neanulate intr-una din modalitatile mentionate anterior, nu se prezinta la Pensiune la data pentru care s-a facut rezervarea.

In cazul neprezentarii Clientului, suma achitata se va retine integral.

CHECK-IN & CHECK-OUT (SOSIREA SI PLECAREA)

Ziua hoteliera incepe la ora 14:00 si se termina la ora 11:00 a zilei urmatoare, dar in functie de dizponibilitate, check-in-ul se poate face si mai devreme.

OBIECTII SI RECLAMATII

Ne rezervam dreptul de a debita cardul clientilor pensiunii independent de dorinta acestora, in unele dintre situatiile putin probabile: neachitarea unor servicii la plecare, in cazul producerii unor stricaciuni sau distrugeri, sau atunci cand se insusesc obiecte care nu le apartin si care nu au fost platite la plecare, fara o aprobare scrisa de catre beneficiarul serviciilor.

Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea aparea in urma aplicarii si nerespectarii conditiilor pensiunii noastre, se va rezolva pe cale amiabila, in cazul in care acest lucru nu este posibil, se va apela si la alte metode legale.